Avatar billede pehebe Nybegynder
13. januar 2007 - 23:17 Der er 1 kommentar

Xbox 360 som extender til MCE via D-Link DGL-4300 GamerLounge

Hej,

Er her ikke lige et geni som kan hjælpe mig her?

Mit problem: Jeg kan ikke køre Media Center på min Xbox 360. Den vil ikke connecte ordenligt.
Mit setup: Stofanet går ind i min Dlink Gaming router (DGL-4300) Her fra er der kabelforbindelse over til min Xbox og trådløs forbindelse til min MCE PC.
Det er ikke pga signalforstyrrelse. Streamer jeg video, lyd og billeder til Xboxen fra PCen går det lynhurtigt. Men prøver jeg at starte Media Center, står der bare "Connecting..." og af og til skifter den så lige til sort skærm hvor der så ikke sker mere.
Der er ingen problemer hvis jeg fører kabel fra PCen ned i routeren. Så finder den Media Center med det samme og starter det op. Men med trådløs forbindelse kan den ikke.

Mit trådløse netkort i PCen er også et Dlink.

Router:
D-Link DGL-4300 GamerLounge Wireless 108G Gaming Router - Trådløs router - EN, Fast EN, Gigabit EN

Netkort:
D-Link AirPlus Xtreme G DWL G520 - Netværksadapter - PCI - 802.11b, 802.11g

Har også lige opdaget jeg ikke kan downloade .exe filer på min bærbare længere via trådløs forbindelse. Med kabel igennem routeren går det fint..

Nogen der har en ide om hvad det kan være?

Har lige købt både router og netkort.
Avatar billede pehebe Nybegynder
15. januar 2007 - 16:08 #1
Ny firmware løste problemet..