Avatar billede tageworm Nybegynder
15. januar 2007 - 16:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Svingede hastighed på trådløst forbindelse

Hej, Jeg sidder med en bærbar hp, og deler net med min sambo, over en trådløs router.
Routeren står på hendes værelse, så der er en gammel muret væg imellem os.
Umiddelbart er det ikke noget problem, da signalstyrken hele tiden stå som 4/5 til 5/5, også når jeg har problemer.
Problemet er så bare, at forbindelsen nærmest forsvinder fra tid til anden, og det er ret ofte, internettet bliver meget langsomt, eller går helt i står i op til 30 sek. af gangen, for derefter at vende pludseligt tilbage igen. Min sambo har ingen problemer i øvrigt.
Er det muren der gør problemet, er det bare lidt underligt at det så svinger så meget.
Men hvad kan det så skyldes? Og hvordan kan jeg løse problemet?
I aften!
Avatar billede skaw Nybegynder
15. januar 2007 - 20:29 #1
er der nogen der henter fra din sambo så lægger det nettet ned
har 6mb/,768kb hvis nogen henter en driver lægger det hele nettet ned
Avatar billede clause2 Nybegynder
16. januar 2007 - 09:46 #2
jeg har engang haft det samme problem, der hjalp det at opdatere min netkorts driver til intel.....
Avatar billede tageworm Nybegynder
16. januar 2007 - 10:19 #3
kan man bare sådan videre installere intel, når at kortet hedder noget andet? Her "1394-netværkskort" , Broadcom 440x 10/100 intergrated controller , Broadcom 802.11b/g WLAN
Avatar billede tageworm Nybegynder
16. januar 2007 - 10:33 #4
Nå, men der går altså lige nogle dage før jeg får tid til at se på det igen, men gode råd er da stadig velkomne:)
Avatar billede arminc Nybegynder
15. februar 2007 - 11:45 #5
1394 netkort er firewire
Avatar billede tageworm Nybegynder
14. juli 2007 - 17:27 #6
luk
Avatar billede tageworm Nybegynder
14. juli 2007 - 17:28 #7
hmm