Avatar billede groggy Nybegynder
15. januar 2007 - 22:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Xerox XA7-17i skærm har "mat" billede.

Hej Alle

Jeg er den glade ejer af en Xerox XL-775D skærm som ganske enkelt er den
bedste skærm jeg nogensiden har siddet med. For et par uger siden besluttede
jeg så, at nu skulle skrivebordet udvides med en ekstra skærm. Så jeg købte
en Xerox XA7-17i da den anden model jeg har desværre ikke bliver produceret
mere.

Desværre var min lykke ikke gjort. Ligemeget hvad jeg prøver, kan jeg bare
ikke få billedet til at blive lige så godt som på min gamle skærm. Jeg har
prøvet at finindstille den utallige gange. Jeg har prøvet både DVI og VGA
indgangen. Har prøvet med skærmene tilsluttet enkeltvis. Ligemeget hjælper
det.

Den nye skærm har nærmest et mat billede og står på ingen måder lige så
skarpt som min gamle.

Inden jeg tager kontakt til producenten og beklager mig, vil jeg lige høre,
om der er nogle af jer der har erfaring med denne model. Eller måske har
idéer til hvad der kan hjælpe.

Jeg håber I kan hjælpe.
Avatar billede robotten Praktikant
16. januar 2007 - 09:19 #1
En anmeldelse, der står ikke noge tom at den er mørk:
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1141235322&archive=&start_from=&

Evt. at prøve med at installere driveren dertil? Det burde ikke være nødvendigt, men da et forsøg værd.
Avatar billede robotten Praktikant
18. januar 2007 - 08:31 #2
Prøv at sætte den til en anden pc. Er det samme resultat, er den med stor sikkerhed defekt.
Avatar billede groggy Nybegynder
18. januar 2007 - 20:14 #3
Tak for dit svar. Den test du linker til, omhandler den gamle skærm som jo virker fint. :)

Det er samme billede ligemeget hvilken computer jeg sætter den til. Jeg må kontakte deres service afdeling og bede dem bytte skærmen.

Tak for din hjælp, og dit svar er hermed accepteret. :)
Avatar billede robotten Praktikant
19. januar 2007 - 17:55 #4
Ja, den må være defekt så. Havde ikke lige set, at det var den gamle jeg havde linket til.