Avatar billede ghostweb Nybegynder
16. januar 2007 - 15:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gå ind i spillet, (mangler driver)

Hej jeg har lge fået need for speed Carbon, men min computer vil ikke spille det, det er blevet installert men når jeg trykker på den  går den i sort skærm ogtilbage til skrivebordet.

Har et billed af hvor jeg tror fejlen ligger:

http://peecee.dk/?id=22691

og gerne hjælp til hvordan jeg får de drivere
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
16. januar 2007 - 15:40 #1
Sikker på det ikke er dine codec der driller?
Ikke sådan du har Ace Mega codec eller lign installeret vel?
Havde nemlig det problem i det spil som hedder "FEAR" der kunne jeg ikke starte det med mit codec installeret..
er ik sikker på det er det, men vil gætte på det..
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2007 - 15:43 #2
Du skal have opdtateret de drivere der er Udråbstegn i - i dette tilfælde er det Grafikkortet og lydkortet.
Gå ind på din pc producents hjemmeside og hent nye opdateringer der.

Eller fortæl hvad din pc hedder - navn og type
Avatar billede ghostweb Nybegynder
16. januar 2007 - 15:48 #3
Det er en HP d330 uT(DC579AV)

har kigget der inde kunne ikke lige finde ud af og finde de drivers
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2007 - 15:54 #4
Avatar billede ghostweb Nybegynder
16. januar 2007 - 16:14 #7
Har downloaded det, og det virker stadig ikke ?
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2007 - 16:43 #8
Er du sikker på, at din pc lever op til minimums kravet af hvad spillet kræver ?
Avatar billede jokkejensen Novice
16. januar 2007 - 17:04 #9
ja jeg tror nok det kræver et pixelshader kort, som næsten alle nye 3d spil gør - og det finder du ikke på et onboard intel
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2007 - 17:11 #10
Avatar billede jokkejensen Novice
16. januar 2007 - 17:24 #11
så er det højstsandsynligt pixelshader v1 der er krævet... :(
Avatar billede ghostweb Nybegynder
22. februar 2007 - 19:18 #12
Okay læg et svar.
Avatar billede haverslev Novice
22. februar 2007 - 19:54 #13
;o)