Avatar billede tjekdenne Nybegynder
17. januar 2007 - 15:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 (DK)

Jeg har et mindre problem, som formodentlig er opstået fordi jeg er kommet til at trykke på en eller anden lille indstilling.

Når jeg skal til at skrive en ny mail, er siden ikke blank. Der sidder sådan et lille tegn - det ligner lidt et 1-tal, eller hvad man skal kalde det.

Er der nogen, der ved hvad der er galt?
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
17. januar 2007 - 15:50 #1
Det er ikke noget med virus eller andet snavs på maskinen
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. januar 2007 - 15:58 #2
Er det en mail skabelon du har aktiveret?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
17. januar 2007 - 16:11 #3
Det du lettest kan gøre er blot at gå ind under FUNKTIONER - INDSTILLINGER - POSTFORMAT - vælg brevpapir og klik på tom eller anden skabelon du ønsker, så slipper du for 1. tallet.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. januar 2007 - 18:50 #4
Prøv evt. dette:

Vælg "Ny" -> Funktioner -> Indstillinger -> Vis -> Under "Formateringsmærker" fjernes alle flueben.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
17. januar 2007 - 20:18 #5
Jenette18 - din løsning virkede ikke.

Vejmands forslag kl 18.50.19 virkede

Læg et svar vejmand
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2007 - 07:27 #6
Oki, svar kommer her.  :-)