Avatar billede wilde Nybegynder
18. januar 2007 - 01:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kedelig forside. Ideer tak !

Jeg vil gerne have min hjemmeside enkel, men forsiden ser ret kedelig ud.
Hvad kan jeg gøre for at det ser lidt mere prof ud?

Nogle ideer?

www.histogram.dk
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. januar 2007 - 01:52 #1
Du har ret. Den forside er meget tom. I det hele taget mangler siden vel en kort beskrivelse af "hvem, hvad og hvorfor". Kommer man ind på siden siger man "Hey, flotte billeder!", men man aner ikke hvad siden er til. Udbyder du fototjenester? Er det bare en hobby? osv.

Jeg går ud fra at du er fotograf, så hvorfor ikke tage et billede som på en eller anden måde integrerer med sidens indhold? Det kunne f.eks. være et billede som på en eller anden måde passer ind med eller supplerer sidens øvrige navigation (knapper mv.).

Du kunne evt. lægge et af dine bedste billeder ud, med sidens overskrift og en kort beskrivelse af dig.

Du kunne også overveje en slags montage af billeder, som kan vække den besøgendes interesse. Sådan som den ser ud nu, er der nemlig ikke noget der ved første øjekast drager folk til og giver dem lyst til at kigge rundt på siden.
Avatar billede wilde Nybegynder
18. januar 2007 - 03:15 #2
En montage er da genialt. Det vil jeg da gøre. Prøver at bikse en sammen der ser nogenlunde ud.
Tak for hjælpen. Læg et svar.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
18. januar 2007 - 08:53 #3
Hej Wilde.
Fin side :-), eller ihvertfald rigtig gode billeder..!
Jeg så en anden fotograf´s hjemmeside for et par dage siden, og den var også holdt meget simpelt, og en del af grafikken på siden var hendes underskrift under et billede. Det virkede faktisk rigtig godt, og på den måde stadig stilfuldt. Du kan se hvad jeg mener her.
http://www.hellesandersen.dk/

Jeg er i øvrigt helt enig med Old Faithful.

Evt. kan du på en eller anden måde, bruge den collage som du vil lave til at visualisere for kunder hvad det er du er god til. Portrætter, kæledyr u name it. Så ved folk måske bedre hvad de skal forvente af de næste gallerier de skal til at se.
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. januar 2007 - 12:36 #4
Ok.. her er mit svar så :-)
Avatar billede wilde Nybegynder
18. januar 2007 - 15:34 #5
Hej Bo !
Ja det er en fin side:-)
Flot med et lille billede i midten.
Avatar billede kimmys Nybegynder
05. februar 2007 - 21:29 #6
vild flotte portræt billeder!
håber du finder ud af noget med hjemmesiden!