Avatar billede sorenp8000 Nybegynder
18. januar 2007 - 16:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lancering af site - Hvem er klar?

Jeg skal bruge en person der kan designe og i det hele taget lave et website fra bunden. Der er gode penge i det og mulighed for fremtidigt arbejde.

Hvis der er en som kunne være interesseret i at påtage sig denne opgave og blive en del af teamet til denne super fede opgave, så gælder det bare om at være hurtig og henvende sig!
Avatar billede alsc Nybegynder
18. januar 2007 - 16:38 #1
Du skriver bare til alsc@prinfoparitas.dk
Avatar billede sorenp8000 Nybegynder
18. januar 2007 - 16:50 #2
Jeg leder ikke efter et firma der skal lave det.

Det skal være en privatperson der kunne tænke sig at indgå i projektet, både nu og i fremtiden!
Avatar billede lund_dk Praktikant
18. januar 2007 - 18:22 #3
Jeg har tidligere drevet firma med webdesign og andet, men gør det ikke længere.

Jeg laver opgaver af og til, og denne er jeg med på.

kan fremvise lidt af det jeg har lavet
www.lund.dk
www.slank.lund.dk
www.ibi-el.dk
www.aksos.dk/vissegaard
www.kabbel.com
www.klassenonline.dk

og mange andre sites, alt fra shop, community, firma sider, private sider, cv osv..

kan kontakt på kevin[at]lund.dk
Avatar billede domaz.dk Novice
19. januar 2007 - 08:10 #4
du er velkommen til at skrive...

domaz . dk @ gmail . com (min privat email - (uden mellemrum))
Avatar billede trofo Nybegynder
25. januar 2007 - 10:19 #5
Hej,

Du er også velkommen til at fange mig på trofo@trofo.dk, hvis du stadig har brug for hjælp.

Referencer på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen