Avatar billede hgj Praktikant
21. januar 2007 - 22:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kopieres bogmærke-mappe rigtigt?

Hejsa, ved ikke helt hvordan jeg skal formulere mig, men jeg har oprettet en mappe, hvor jeg har mange kollegaers kalendere fordelt på hver deres egen bogmærke. Nu vil jeg så gerne kunne kopiere denne mappe og sende den via mail til mine kollegaer, så de også har alles kalendere samlet.

Jeg kan godt kopiere mappen og sende den, men problemet er at mappen kan ikke flyttes fra mailen og fungere som mappe på dennes computer. Hvordan skal det ellers gøres?

Forstod i den??
22. januar 2007 - 10:05 #1
Er det en mappe i bogmærkebjælken til venstre? I så fald er det ikke helt lige til, jeg tror du er nødt til at lave noget LotusScript-kode for at kunne gøre det. Koden skal så først kopiere designelementet over (mappen) og dernæst dokumenterne (bogmærkerne til hver kalender). Hvis du vil gå den vej, kan jeg godt give dig nogle tips om hvilke LotusScript metoder du skal anvende.
Avatar billede hgj Praktikant
24. januar 2007 - 18:52 #2
Nå, troede det kunne gøres nemt og hurtigt. Så glemmer vi bare det igen, undskyld ulejligheden.
Avatar billede hgj Praktikant
18. maj 2007 - 23:46 #3
Lukker