Avatar billede tinaten Nybegynder
26. januar 2007 - 08:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hver sin baggrund på 2 skærme

Hej Eksperter

Jeg sidder til dagligt og arbejder på en pc med 2 skærme og mit problem er at når jeg finder et billede som jeg gerne vil bruge som baggrund, da ligger det sig ind over begge skærme.

Nogen der ved om der er mulighed for at bruge 2 forskellige baggrundsbilleder, en på hver skærm ???
NVIDIA er programmet der bestyre skærmene.

På forhånd mange tak !!!
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. januar 2007 - 12:49 #1
Bare lav et billede som er dobbelt brede, den ene halvdel et billede og den anden et andet billede. Stop det ind som baggrundsbillede og fravælg at strække eller centre.

Det gør jeg, så jeg ved det virker.
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. januar 2007 - 12:49 #2
svar