Avatar billede stoorm Nybegynder
31. januar 2007 - 23:41 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

antennekabel i bærbar

Jeg overvejer at købe et internt trådlæst netværkskort til min bærbar der er også antenne i den man den lodet fast til sådan en samler hvor man skal sætte et kabel i mellem netværkskortet og den samler (det ligner det stik til antennen som også er på netværkskortet.) er der nogle der ved hvor man kan købe sådan et kabel? det behøver ikke være mere end 5 cm.
31. januar 2007 - 23:55 #1
lyder som en dell ? du kan ikke selv lodde det stik, det er crimpet, og det er gjort for at der skal være bedst mulig overførsel i kabel og stik.
Avatar billede stoorm Nybegynder
01. februar 2007 - 07:50 #2
jammen der er jo sådan et lille stik i den "samler" (det samme slaks stik som også er i netværkskortet)
01. februar 2007 - 08:15 #3
ja og det kan du ikke selv lave, men de kan købes hos producenten af din computer.
Avatar billede stoorm Nybegynder
01. februar 2007 - 20:42 #4
ja det kan jeg sikkert men jeg ved også godt hvad det koster hvis jeg køber det ved dell så findes der ikke andre steder man kan købe det?
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 20:45 #5
jeg har desværre ikke kunne finde dem andre steder, skule også selv bruge et på et tidspunkt, men endte med at bruge et længere kabel, jeg tag fra en gammle nokia 9110 telefon (fusk ja, men det virker) ;)
Avatar billede stoorm Nybegynder
22. februar 2007 - 21:06 #6
fik ikke helt det svar jeg øndskede så vi deler