Avatar billede dytti Novice
01. februar 2007 - 07:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Komprimere meddelelser

Hver gang jeg lukker outlook express, kommer der en meddelelse om at meddelelser kan komprimeres for at spare plads.

Kan man ikke fjerne denne meddelelse uden at klikke JA til komprimering.

Det er møj irriterende at klikke NEJ hver gang man lukker.
Avatar billede robotten Praktikant
01. februar 2007 - 08:26 #1
Bare klik ja, og vent de 10 sek. det tager. Så går der nok en måned igen, og alle er glade indtil da :)
Men det kan da sikkert fjernes....
Og nej, der ser ikke sådan ud.
01. februar 2007 - 09:13 #2
den kommer frem hver 100 gang OE lukkes ned, og det vil i alle tilfælde være en god ide at komprimere dem, da der oparbejdes en masse spildplads.
Avatar billede ierikk Nybegynder
01. februar 2007 - 10:08 #3
pas på med at klikke JA
jeg kender flere der har gjort det, og så var alle mail PIST væk
der har på nettet været en del ? om det
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 12:24 #4
jeg har aldrig oplevet fejl i den forbindelse, men ja der er folk der har oplevet fejl med det.
Avatar billede robotten Praktikant
01. februar 2007 - 12:36 #5
**off topic**
screem>> dobeltkontoer du ikke, eller forveksler jeg dig med en anden bruger?

**on topic**
Jeg har ikke hørt om at de så forsvinder, men det er da rart at vide, at det er noget man bør være opmærksom på
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 12:37 #6
nej den anden konto er lukket (var jo nødvendigt da denne blev reaktiveret ;) )
Avatar billede robotten Praktikant
01. februar 2007 - 12:40 #7
Ok, alt godt igen herfra. Undrede mig også bare lidt.
Og nu tilbage til spm. igen - ikke mere spam :)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. februar 2007 - 12:48 #8
Undgå at Outlook Express vil komprimere meddelelser:

http://www.eksperten.dk/spm/676948

Go to: Start>Run>Regedit>OK and find this key.

HKEY_CURRENT_USER\Identities\{long number}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0.

Clik on 5.0 -In the right hand pane and find *Compact Check Count* >right click>modify>decimal>and set the value to 0, zero).
This will reset the prompt, and you won't see it again for
another 100 closings.
Avatar billede dytti Novice
02. februar 2007 - 07:31 #9
Vejman>> virker perfekt :-)
Syntes at det er lidt tumpet at den meddelelse dukker op, når man kun har 7 rene tekstbeskeder tilsammen i alle mapper, og 60 Gb plads på harddisken.

Takker alle for hjælp.
Avatar billede adelfi Nybegynder
08. februar 2007 - 14:53 #10
Jeg har kørt komprimering - og har fortrudt det. Jeg oplevede ikke at der forsvandt E-mails, de bliver grupperet. Så har man én gang modtaget en mail fra en bestemt afsender, og man får mail igen fra vedkommende OG at der står det samme i emne, så bliver de grupperet. Og det er irriterende. F.eks. modtog jeg idag en mail fra én som jeg tidligere havde fået mail fra (for 1 måned siden) og emnet var det samme, så ligger denne nye mail ikke øverst i min mailbox (jeg sortere på dato). Så skal jeg finde den under den mail jeg modtog for 1 måned siden.