Avatar billede kristofferp Nybegynder
01. februar 2007 - 10:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg har 2 harddiske men kan kun finde den ene

Jeg har geninstalleret Windows XP på min bærbare som har 2 harddiske. Men jeg kan kun finde den ene. Hvordan finder jeg den anden harddisk?
Avatar billede robotten Praktikant
01. februar 2007 - 10:35 #1
To harddiske på en bærbar? Mener du ikke partitioner?
Prøv at gå ind i diskhåndtering via comperadministrationen i kontrolpanel, og se hvadd den viser.
01. februar 2007 - 10:56 #2
flere bærbare nu om dage har 2 diske, bla har HP nogle hvis jeg ikke husker forkert
Avatar billede nva Praktikant
01. februar 2007 - 11:38 #3
Kan du ikke se den anden under diskhåndteringen selvom du ikke ser den under 'denne computer'?
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 12:42 #4
kan den ses i BIOS ?
Avatar billede robotten Praktikant
04. februar 2007 - 19:57 #5
?
Avatar billede robotten Praktikant
09. februar 2007 - 09:15 #6
Hvis du vil have mere hjælp, er du nødt til at komme med noget feedback. Ellers luk. spm. igen, tak.
Avatar billede kristofferp Nybegynder
12. marts 2007 - 10:06 #7
tak for hjælpen og beklager mit sene svar.
Avatar billede kristofferp Nybegynder
12. marts 2007 - 10:08 #8
Jeg kom til at acceptere et forkert svar - jeg ville acceptere Robottens svar.. kan jeg ændre det?
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 10:18 #9
Ikke i det her spm. Så skal du oprette et nyt, med pointene, hvor der så kan ligges et svar fra min side af. Husk at lligge ref. til det her, så jeg kan finde det :)
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 10:20 #10
Men ellers har jeg ikke hjulpet dig i dette her spm., så  behold du bare det hele.