Avatar billede j-s-o Nybegynder
02. februar 2007 - 20:57 Der er 2 kommentarer

Problemer med MSN Live med Windows Vista

Min kæreste har lige fået en ny bærbar (Azer) med Windows Vista! Hun har sidenhen installeret Messenger Live, men har haft mange problemer med at forblive online! Jeg kunne måske forestille mig at dette problem var kendt, da det er et nyt operativsystem, og sikkert har en del fejl og mangler...

Når hun har logget på Messenger Live, så går der normalt ikke mere end fem minutters tid før windows lukker programmet ned! Den skriver at "Messenger er holdt op med at fungere" - det lader til at Vista simpelthen blokere for programmet, da jeg har set i en eventuel løsning som handlede om "Forhindring af datakørsel"

Kan nogen hjælpe hende, så hun kan forblive på Messenger Live uden at få disse irriterende afbrydelser?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. februar 2007 - 21:42 #1
Der er en tråd her om samme emne.
http://www.eksperten.dk/spm/759729#rid6617656
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. februar 2007 - 21:49 #2
Her er en del om hvilke programmer der virker og ikke virker i Vista.

http://www.pro-networks.org/forum/viewtopic.php?t=85553