Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. februar 2007 - 13:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Omgå System Restore for udskift af systemfil

Jeg står og skal udskifte %Windir%\System32\logon.scr med en hjemmelavet version.

System Restore i XP er rigtig hurtig til at erstatte min fil med den oprindelige.

Så jeg skal bruge et rigtig godt råd til, hvordan jeg får forklaret System Restore, at det er den ny fil der fremover skal benyttes.

Da det foregår via et script, der helst ikke skal være til gene for brugeren, skal det helst ikke kræve genstart af maskinen.

Nogen gode idéer?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. februar 2007 - 13:40 #1
Hov - jeg HAR iøvrigt forsøgt at udskifte kopien der ligger under \Dllcache samtidig. Det virker når jeg gør det manuelt, men af en eller anden grund ikke når jeg gør det i et script...?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. april 2007 - 10:26 #2
Nå - der var vist ikke den store viden om emnet.

Jeg har indtil videre løst det ved at forsøge at overskrive kopien i dllcache samtidig. Det virker 20% af gangene, så det må jeg jo leve med.

Den eneste anden løsning jeg fandt, var en der havde lavet et VBScript der gjorde nøjagtig det samme...