Avatar billede overchord Nybegynder
25. februar 2007 - 21:09 Der er 1 løsning

Modificering af fckeditor til at hente liste fra DB i browser

Hejsa

Jeg var ikke helt sikker paa om jeg skulle misde dette spm i javascript eller her, men givet at grund-funktionaliteten gerne stadig skulle vaere i php proever jeg her foerst.

Det jeg soeger er en maade at smide en ekstra tab i fckeditors link browser. I denne tab skulle der saa gerne vises en scroll-list med elementer fra en "ordbog" fra databasen. Brugerne kan saa vaelge et ord, og dette ord saettes saa ind ia fckeditorens tesktfelt som et link til ordbogs-siden, pegende paa dette ord (f.eks glossary.php?phrase=test).
Problemet er at jeg ikke er den store haj til javascript, men har forsoegt mig med at laegge en slags bbcode oveni fck-editorens output, men det oedelaegger hele formatteringen.
Er der nogle der enten kender til en loesning hvor php kan flettes ind i fckeditorens browser eller evt har en anden ide til loesning?
Avatar billede overchord Nybegynder
26. februar 2007 - 17:20 #1
ok lukker den igen. Endte med at faa det til at virke med mit bbcode overlay, saa laenge man soerger for a stripslashes inden functionen koeres.