Avatar billede blood Nybegynder
01. marts 2007 - 13:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer bærbar Wifi-knap kan ik aktivere=noNet

Jeg har det problem at min forhåndsvis nye bærbar som efter sine skulle være Vista kompatible.
Det hele virker enda med Aero og i 3d spil osv.
Det eneste der ikke virker er den indbygget WiFI. Det er et problem med "Launch Manager" softwaren som ikke er kompatibel.
Dvs. alle driver er installeret og virker.
Jeg kan ikke finde noget hos Acer eller på en søgning på Google.
Er der nogle her der kender lidt til problemet?? eventuelt en workarund
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
01. marts 2007 - 13:24 #1
hvad er det for en maskine !?
Acer ?????
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
01. marts 2007 - 14:21 #2
Hep

Jeg har en Acer 5610 med XP home. Den vil ikke kører trådløs når Acer eNet managment er aktiveret. Jeg gad ikke at slås mere med det, kan heller ikke se hvad gavn jeg har af det og derfor er det bare "disabled" så kører det uden problemer.
Avatar billede blood Nybegynder
11. december 2008 - 11:58 #3
maxmuldjord Giver du et svar.? eNet var mit problem!
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 04:38 #4
You snuce you lose