Avatar billede trer Nybegynder
08. marts 2007 - 09:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bærbar til Warcraft?

Hej

Hvilken laptop skal man købe for at køre World of Warcraft?

Det er til en 10-årig knægt, som skal slæbe den med rundt - så prisen er absolut afgørende, men Warcraft skal dog køre acceptabelt med et rimeligt antal spillere.
Avatar billede huset Praktikant
08. marts 2007 - 11:49 #1
X72 -
Lidt tung maskine til en 10årig, men super lækker maskine til prisen
http://www.laptop4u.dk/vega-baerbare.html?ref=lars

Lille let maskine han vil hav enemt ved at bringe med rundt.

http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=Fujitsu-SiemensV3205?ref=lars

Lidt dyrere
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=IBMN100?ref=lars

Eller denne lækre M31 som dog kun har en 13" skærm.
http://www.laptop4u.dk/vega-baerbare.html?ref=lars

M31 er nok med lille skærm, men den hvide farve vil han elske. Den findes også i sort.
Avatar billede huset Praktikant
08. marts 2007 - 11:53 #2
Linket maskiner er anmeldt hos www.laptopworld.dk

Alternativer

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=247884

Ulempen er nok hans alder. Han vil nok ikke elske at slæbe rundt med en mega tung maskine. Derfor mener jeg M31 kunne passe hm godt.
Avatar billede trer Nybegynder
08. marts 2007 - 21:06 #3
Hej "Hus"

Tak for dine svar.

Jeg lader lige spm stå åbent en dag eller to for at se om der kommer andre bud.

Mvh
Troels
Avatar billede huset Praktikant
08. marts 2007 - 21:28 #4
Du kan bare spørge. X72 er forrygende billig denne tid kontra det indhold du får!

Som ejer af laptopworld er jeg kræsen, men X72 overraskede mig
Avatar billede theseus Nybegynder
10. marts 2007 - 04:53 #5
Svaret er ikke så svært. WoW skal minimum bruge disse ting.

PC:
    * Processor: 800MHz or higher CPU.
    * RAM: 256Mb or more.
    * Video: GeForce 2 or better
    * Hard Drive Space: 3Gb or more available.
    * DirectX 9.0 or above.

For at spillet køre nogenlunde og knægten kan være med i større raids vil jeg anbefale.

1.5Ghz CPU
1Gb Ram
Grafik-kort fra enten Ati eller Nvidia med minimum 64 dedikerede ram (IKKE SHARED)
40Gb Harddisk vil være fint, så er der også plads til andre programmer.

Såå det er ikke så svært at finde en OK billig bærbar, så længe spillet hedder World of Warcraft.

Held og lykke med købet. ;)
Avatar billede trer Nybegynder
13. marts 2007 - 10:20 #6
Hej Theseus

Tak for dit input.

"Huset" har været mest specifik med modeller, så han får broderparten af de udlovede points, men dit input kan også bruges, så læg lige et svar hvis du vil have nogle points.

mvh
Troels
Avatar billede huset Praktikant
13. marts 2007 - 10:23 #7
Hvad har du valgt og hvor handler du?
Avatar billede trer Nybegynder
13. marts 2007 - 10:33 #8
Hej

Det er faktisk ikke mig der skal vælge og købe - det er for en kammerat jeg stillede spørgsmålet. Jeg vil tro at M31'eren ligger godt for - men ved ikke hvad han ender med at vælge.
Avatar billede huset Praktikant
13. marts 2007 - 10:35 #9
OK - bed ham vælge en god forhandler!
Du må spørge hvis der er andet.
Avatar billede trer Nybegynder
22. marts 2007 - 23:35 #10
Nå, Theseus har ikke givet lyd fra sig - så lukker vi spm nu.

Tak for hjælpen begge 2.