Avatar billede svinget Praktikant
12. marts 2007 - 11:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gratis / billig webshop

Hej

Vi er en forening der har lidt t-short, tasker osv. som medlemmerne skal kunne købe.

Det er ikke brug for PBS betalingsformer, da der er folk centralt i klubberne der står for indkøb og modtagelse af betaling.

Vi har brug for en hjemmeside hvor folk kan se tingene og evt. lægge en bestilling.

Nogen der kender en gratis webshop løsning. Jeg har kigget på http://www.onlinesalg.dk, men når man logger på, så er deres nyheder sidst opdateret i 2001. Dem tør jeg ikke bruge.

Vi har en website der kører .asp og Access databaser. Jeg kan godt vedligeholde asp, men ikke selv kode en webshop, så hvis der er nogen der kan tilbyde en fair pris på en sådan, så er det også ok.

Mvh. Kim
Avatar billede saucer Nybegynder
12. marts 2007 - 11:22 #1
Hej Kim

Du kan kontakte mig på info[at]saucer.dk , så vil jeg komme med et bud på prisen.
Jeg har selv udviklet et webshop i PHP/MySQL som fungere uden problemmer + at jeg også har et CMS som også vil kunne bruges til jeres projekt.

Men husk på at det er i PHP/MySQL så jeres server skal understøtte PHP og MySQL
Avatar billede bamzen Nybegynder
12. marts 2007 - 11:27 #2
Du kan da bare gå open source og vælge osCommerce
Det er stabilt - til at gå til, og ikke mindst gratis

Kræver kun at du har et sted at lægge det (webhotel med understøttelse for php/mysql)

/Martin
Avatar billede svinget Praktikant
12. marts 2007 - 11:59 #3
Mit webhotel understøtter kun asp og MS Access
Avatar billede svinget Praktikant
12. marts 2007 - 13:23 #4
Hej

Jeg skulle måske anskueliggøre opgaven :)

Det er cliche.dk der hoster websitet, og jeg benytter asp og MS Access. Layout er fastlagt (http://www.holbaekshinsonhapkido.dk/)

Jeg har ikke brug for en webshop, hvor jeg kan gøre alt online. Jeg har brug for at:
1. man skal kunne samle vare køb i en shopping basket.
2. Kunne sælge 4 katagorier af varer (dragter voksne, dragter børn, trøjer og tasker). Hver katagori har kun én pris. Man skal kunne vælge størrelse og antal.
3. Ordrene skal gemmes i access.
4. Det skal kunne ses hvor mange der er på lager under køb
5. Ordre skal automatisk medføre nedskrivning af lageret.
6. Det skal være muligt at tilføre lageret nye varekøb.
7. Da det er en forening, skal der ikke tilskrives moms og porto til ordrene.

At jeg selv skal kode lidt for at udvide med flere vare katagorier og lign. er ikke noget problem. Jeg har kendskab til asp i begrænset omfang.

Mvh. Kim
Avatar billede clausj Nybegynder
09. april 2007 - 13:45 #5
forslag. Prøv at google "JOOMLA"

cj
Avatar billede svinget Praktikant
15. september 2008 - 08:22 #6
Dem der ønsker point - post et svar så jeg kan lukke :)
Avatar billede svinget Praktikant
22. april 2009 - 08:58 #7
ok - så lukker jeg