14. marts 2007 - 20:58 Der er 3 kommentarer

Football Manager 07 og Vista

Hej allesammen...

Jeg har lige købt en bærbar med Vista for noget tid siden. Så har jeg lige opdaget, at Football Manager 07 IKKE kan køre hvis man bruger det men kun hvis jeg bruger XP, som jeg har på min stationære. Er der virkelig ikke nogen mulighed for at jeg kan få det til at køre på min Vista bærbar??

Hilsen Morten
Avatar billede leif Seniormester
14. marts 2007 - 21:14 #1
Spørg producenten om de kommer med en Update !
Avatar billede dosto Praktikant
18. marts 2007 - 13:02 #2
Nu ved jeg ikke lige hvem der laver Football Manager, men i fredags da min man snakkede med IA Sport support ang. et problem han havde med Fifa 2007, blev han spurgt om vi havde Vista (Det har vi ikke) for ingen af IA sport's spil kunne køre under Vista.
Avatar billede mellowmik Novice
19. marts 2007 - 17:35 #3
Det er SI Games der laver Football Manager 2007 (og de efterfølgende... der forhåbentlig er Vista kompatible). Jeg står også og er ved at købe Vista, men vil da være ked af, hvis jeg ikke kan fortsætte mine FM2007-spil! Så nu er jeg ikke så sikker!!
Hvad jeg umiddelbart kan se af fx denne tråd: http://www.thedugout.tv/community/showthread.php?t=31542 så ser det ikke ud som om der er en egentlig løsning. Til sidst i tråden foreslåes at køre Vista i "XP compatible mode" - men hvordan man gør det, ved jeg ikke.