Avatar billede mm100 Nybegynder
15. marts 2007 - 17:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brother MFC-9420CN

Vi er de stolte indehavere af en Brother MFC-9420CN, den fungerer perfekt, lige indtil vi skal scanne på den. Vi er alle Mac brugere, og det er der problemet spiller ind. Vi har Brother Control Center 2.1.3. installeret, og når vi via dette vælger Scan og derefter fx. OCR (dette er ligegyldigt, da det er alle funktionerne der skaber samme fejl), så tænker computeren længe, og ender med at sige "Der opstod en fejl under skanningen.

Prøv venligst at skanne igen.

(MTW012)"

Dernæst trykker man OK, og får så denne pop up:

"Scanningen Mislykkedes.

Forsøg at scanne motivet igen, hvis fejlen opstår igen, så genstart din pc og prøv derefter at scanne.

(CC031)"

Og således kan man køre i cirkler fra nu af og til dommedag.
Vi har prøvet at afinstallere softwaren og geninstallere den, vi har genstartet netværket og maskinerne. Det eneste vi sådan set ikke har prøvet det er at få en update af >Brother Control Center, fordi det er ikke til at finde på nettet og de kan ikke sende den ud.

Er der nogen der har et bud på hvad der skal til?

Med venlig Hilsen

Mikkel
Avatar billede mm100 Nybegynder
15. marts 2007 - 18:04 #1
Er der slet ingen der har et bud?
Avatar billede egonspock Seniormester
15. marts 2007 - 18:25 #2
Har I prøvet at sætte den direkte til en Mac og ikke gennem netværket?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
16. marts 2007 - 05:52 #3
På mange dyre scannere sidder der en transportskrue.
-altså en skrue der holder scanner i ro under transport.

Kan det mon være denne der ikke er løsnet ?
-læs også manualen ORDENTLIGT igennem. Helt fra starten.
Det er sikkert kun en lille bagatel . . .

Go fornøjelse!
Avatar billede mm100 Nybegynder
16. marts 2007 - 16:22 #4
Vi har prøvet at sætte direkte til, det hjælper ikke - desværre.

Transportskruen er fjernet, og manualen er læst mange mange gange.

Jeg har talt med Brother der heller ikke kan løse problemet.

:(
Avatar billede aeblenet Nybegynder
16. marts 2007 - 19:33 #5
Åbn: Diskværktøj
Tryk på knappen: Reparer tilladelser
Scan

Det kan være der er en driller i installationen, som skal rettes i jeres tilladelser!