Avatar billede zenze Nybegynder
01. april 2007 - 22:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log. Er der noget snavs?

Ikke fordi jeg har særlige problemer med programafvikling, men min radiotuner virker ikke - og så ville det jo være rart at vide om der er nogen som kigger med.
Avatar billede zenze Nybegynder
01. april 2007 - 22:13 #1
Loggen ser ud som følger:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\Bluetooth\LBTSERV.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\DeviceService\DevSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.EXE
C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaantmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\servicestub.exe
C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\Creative\SBLive! 24-Bit\Surround Mixer\CTSysVol.exe
C:\WINDOWS\system32\Rundll32.exe
C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
E:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\jusched.exe
E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
E:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\LBTWiz.exe
C:\PROGRA~1\Plustek\Software\MrPhoto3\Smart Start UP\PnPDetect.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
E:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Creative\MediaSource\Go\CTCMSGo.exe
C:\Programmer\Creative\Sync Manager Unicode\CTSyncU.exe
E:\Programmer\WinTV\Ir.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Plustek\OpticFilm 7200i\QuickScan.exe
E:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\khalshared\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
E:\Programmer\Winamp\winamp.exe
E:\Programmer\WinTV\WinTV2K.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
E:\Software\Highjackthis\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat

7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O2 - BHO: MSN Search Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar

Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN Search Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar

Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [CTSysVol] "C:\Programmer\Creative\SBLive! 24-Bit\Surround Mixer\CTSysVol.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [P17Helper] Rundll32 P17.dll,P17Helper
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [Picasa Media Detector] E:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "E:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech BT Wizard] LBTWiz.exe -silent
O4 - HKLM\..\Run: [Smart Start UP] C:\PROGRA~1\Plustek\Software\MrPhoto3\Smart Start UP\PnPDetect.exe /Automation
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] E:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Easy Synchronization] C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] C:\WINDOWS\system32\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Easy Synchronization] C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe --ports
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Creative MediaSource Go] "C:\Programmer\Creative\MediaSource\Go\CTCMSGo.exe" /SCB
O4 - HKCU\..\Run: [CTSyncU.exe] "C:\Programmer\Creative\Sync Manager Unicode\CTSyncU.exe"
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: AutoStart IR.lnk = E:\Programmer\WinTV\Ir.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: QuickScan (OpticFilm 7200i).lnk = C:\Programmer\Plustek\OpticFilm 7200i\QuickScan.exe
O4 - Global Startup: Windows-pc-søgning.lnk = C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = E:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: &MSN Search - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth-enhed... - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar

Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/229?6bffce6bd84f4c04a6f91885ca068ab
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar

Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/230?6bffce6bd84f4c04a6f91885ca068ab
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth

Software\btsendto_ie.htm
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {03F998B2-0E00-11D3-A498-00104B6EB52E} (MetaStreamCtl Class) -

https://components.viewpoint.com/MTSInstallers/MetaStream3.cab?url=http://www.eizo.com/products/lcd/s2410w_s2110wsp/360_view/index.htm
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) -

http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1140210293875
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E87F6C8E-16C0-11D3-BEF7-009027438003} (Persits Software XUpload) - http://www.endrupskolen.dk/Li/_includes/XUpload.ocx
O18 - Protocol: bwfile-8876480 - {9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - C:\Programmer\Logitech\Desktop

Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: LBTWlgn - c:\programmer\fælles filer\logitech\bluetooth\LBTWlgn.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Capture Device Service - InterVideo Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\DeviceService\DevSvc.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMon) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage

Manager\iaantmon.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles

filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\Bluetooth\LBTSERV.EXE
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles

filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Logitech Easy Synchronization - Unknown owner - C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\servicestub.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - E:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead

Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
01. april 2007 - 23:05 #2
Ingen rigtig 'snavs' ifølge dig Log -
"...min radiotuner virker ikke ..." - hvordan det ?
01. april 2007 - 23:13 #3
Generelt tager vi lige lidt oprydning:

Er du MEGET interesseret i denne former for (reklame)beskeder midt i det hele:
http://hemmingsvej.dk/spywarefri/tekster/LDM.jpg

Afinstaller
* Logitech Desktop Messenger
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "E:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Smart Start UP] C:\PROGRA~1\Plustek\Software\MrPhoto3\Smart Start UP\PnPDetect.exe /Automation
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] E:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] C:\WINDOWS\system32\mstask.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LDM] C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = E:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O18 - Protocol: bwfile-8876480 - {9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)

Genstart normalt, kør en ny scanning med hijackthis, og kopier en frisk log herind til tjek.

NB: Inden næste kørsel med HiJackThis.exe skal du OMDØBE programfilen HiJackThis.exe til ALTERNATIV.exe , da visse uønskede elementer har en tendens til at skjule sig når der kører en process ved navn HiJackThis.exe !!!

------------------------------------------------------------------------
Avatar billede zenze Nybegynder
02. april 2007 - 02:53 #4
Undskyld det varede så længe. Jeg er taknemmelig for din hjælp, men havde lige noget, jeg skulle have optaget via min TV-tuner - og så kunne jeg jo ikke lukke alle vinduer ned.
Jeg valgt ikke at rense PlusTek registreringen ud, da jeg lige har anskaffet den negativscanner og helst ikke vil miste noget funktionalitet.
Her er logfilen fra 2. scanning:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\Bluetooth\LBTSERV.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\DeviceService\DevSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.EXE
C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaantmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\servicestub.exe
C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\Creative\SBLive! 24-Bit\Surround Mixer\CTSysVol.exe
C:\WINDOWS\system32\Rundll32.exe
C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
E:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\LBTWiz.exe
C:\PROGRA~1\Plustek\Software\MrPhoto3\Smart Start UP\PnPDetect.exe
C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Creative\MediaSource\Go\CTCMSGo.exe
C:\Programmer\Creative\Sync Manager Unicode\CTSyncU.exe
E:\Programmer\WinTV\Ir.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Plustek\OpticFilm 7200i\QuickScan.exe
C:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\khalshared\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Documents and Settings\John\Skrivebord\alternativt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat

7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O2 - BHO: MSN Search Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar

Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN Search Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar

Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [CTSysVol] "C:\Programmer\Creative\SBLive! 24-Bit\Surround Mixer\CTSysVol.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [P17Helper] Rundll32 P17.dll,P17Helper
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [Picasa Media Detector] E:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "E:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech BT Wizard] LBTWiz.exe -silent
O4 - HKLM\..\Run: [Smart Start UP] C:\PROGRA~1\Plustek\Software\MrPhoto3\Smart Start UP\PnPDetect.exe /Automation
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Easy Synchronization] C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Easy Synchronization] C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe --ports
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Creative MediaSource Go] "C:\Programmer\Creative\MediaSource\Go\CTCMSGo.exe" /SCB
O4 - HKCU\..\Run: [CTSyncU.exe] "C:\Programmer\Creative\Sync Manager Unicode\CTSyncU.exe"
O4 - Global Startup: AutoStart IR.lnk = E:\Programmer\WinTV\Ir.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: QuickScan (OpticFilm 7200i).lnk = C:\Programmer\Plustek\OpticFilm 7200i\QuickScan.exe
O4 - Global Startup: Windows-pc-søgning.lnk = C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: &MSN Search - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth-enhed... - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar

Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/229?6bffce6bd84f4c04a6f91885ca068ab
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar

Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/230?6bffce6bd84f4c04a6f91885ca068ab
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth

Software\btsendto_ie.htm
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {03F998B2-0E00-11D3-A498-00104B6EB52E} (MetaStreamCtl Class) -

https://components.viewpoint.com/MTSInstallers/MetaStream3.cab?url=http://www.eizo.com/products/lcd/s2410w_s2110wsp/360_view/index.htm
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) -

http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1140210293875
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E87F6C8E-16C0-11D3-BEF7-009027438003} (Persits Software XUpload) - http://www.endrupskolen.dk/Li/_includes/XUpload.ocx
O20 - Winlogon Notify: LBTWlgn - c:\programmer\fælles filer\logitech\bluetooth\LBTWlgn.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Capture Device Service - InterVideo Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\DeviceService\DevSvc.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMon) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Intel Matrix Storage

Manager\iaantmon.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles

filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\Bluetooth\LBTSERV.EXE
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles

filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Logitech Easy Synchronization - Unknown owner - C:\Programmer\Logitech\Easy Synchronization\servicestub.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - E:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead

Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
02. april 2007 - 08:56 #5
"...min radiotuner virker ikke ..." - hvordan det ???
Avatar billede zenze Nybegynder
02. april 2007 - 09:03 #6
Åh ja. Det glemte jeg at svare på. TV-delen af Hauppauge WinTV USB2 virker fint, men der kommer ikke lyd fra radiotuneren. Mærkeligt.
Ellers er der vel ikke noget i log nr. 2?
Læg et svar - og tak for hjælpen.
02. april 2007 - 09:27 #7
... dvs LYD delen i TV-Delen virker fint ?

(Log 2 fin...)
Avatar billede zenze Nybegynder
02. april 2007 - 11:27 #8
Så er der igen lyd igennem radiotuneren. Meget mystisk. Læg nu svar, tak!
02. april 2007 - 11:34 #9
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede zenze Nybegynder
02. april 2007 - 11:44 #10
Det er fint. Nyd nu det dejlige forårsvejr.