Avatar billede arkanis Nybegynder
08. april 2007 - 22:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

joost inv købes

Hey jeg er meget intersered i at få fat i en joost invitation er villig til at "købe" den
Har hørt man skal bruge navn og selvfølgelig mail så her er de
Fornavn Nikolaj
Efternavn Vindelbo
mail: vindelbo@hotmail.com
Avatar billede arkanis Nybegynder
09. april 2007 - 22:42 #1
hmm ingen svar?
Avatar billede waite Nybegynder
26. april 2007 - 10:08 #2
Har sendt dig en invitation!
Avatar billede mclemens Nybegynder
26. april 2007 - 10:14 #3
arkanis - husk selv at kaste
et svar og beholde pointene.

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
2.Regler for brug af Eksperten.dk
- 1.Det er ikke tilladt at:
- - 12.tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere.
- - 13.# tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).
Avatar billede arkanis Nybegynder
26. april 2007 - 12:42 #4
hej waite
er desvære fået en inv af en anden og du skulle gerne have beholdt din inv..
Men pga jeg ikke har fået de sagt fortjener du jo stadig at få di points. desvære må man tilsydenladene ikke "12.tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere." så sorry men må nok trække svaret tilbage
Avatar billede waite Nybegynder
26. april 2007 - 17:50 #5
det skal du ikke tænke på jeg har så mange points, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til :o)men ellers tak!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. maj 2007 - 19:04 #6
nu kan der ikke gives point men måske andre har en extra invitation liggende :))

Anyway kunne jeg da ihvertilfald godt tænke mig at høre lidt om folks erfaringer.

Håber det er ok Arkanins at spamme dit spørgsmål lidt :)