Avatar billede jnjnjn Nybegynder
09. april 2007 - 21:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Playstation 3 og internettet

Der er nogle der siger, at PS3 kan gå på nettet.

Men hvordan gør den det?
Kan man f. eks. gå på trådløst via den samme router som min bærbare går på nettet?

Kan man så også spille World of Warcraft som på en almindelig PC?
Avatar billede swiatecki Novice
09. april 2007 - 21:31 #1
Altså, den gør som en PC gør, enten med et stik eller trådløst ... så ja den kan gå på samme router..

Nej du kan ikke spille PC-spil på den, men derimod kan du spille mod andre der også spiller PS3
Avatar billede jnjnjn Nybegynder
09. april 2007 - 21:44 #2
Tak for svaret.
Det er lidt ærgerligt. Jeg ville have købt den i stedet for en ny PC.
Nu bliver det så PC.