Avatar billede cybermike Nybegynder
10. april 2007 - 14:08 Der er 3 kommentarer

Hjælp ønsket til Hovedopgave

Jeg er ved at færdiggøre min uddannelse som markedsføringsøkonom og i den forbindelse er der en lille ting som kaldes en hovedopgave. Jeg har valgt at skrive om IT (projekt) ledelse med særligt fokus på produktudviklingsvirksomheder, dvs udviklingshuse o.l.

I den forbindelse vil jeg rigtig gerne have kul under en masse interview, jeg skal bruge:

* "Gamle hunde" der har været i IT Branchen siden det hed "Datamaskiner", "Hulkort" og mænd med hvide kitler og langt skæg.

* Projektledere (gerne både oldschool og new-age, og ikke nødvendigvis beskæftiget med projektledelse i øjeblikket)

* Udviklere (som heller ikke behøver at være beskæftiet med udvikling generelt)

* Direktører, øverste ledelse m.m.

Hvis der er andre personer der mener de har nogle guldkorn at dele ud mht projektledelse vil jeg _meget_ gerne høre fra dem.

Hvis i smider jeres kontaktinfo her eller en mail på mail at mc-solutions dot dk, vil jeg snakke med jer en af gangen og aftale hvordan det gøres smartere. Jeg kvitere med en printet udgave af rapporten til alle der hjælper mig.

/ Mikkel
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. april 2007 - 15:49 #1
Jeg er ikke udvikler, men ellers. Skriv på kim@bufferzone.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. april 2007 - 13:49 #2
Kim: Takker for det :)
Avatar billede ghost21 Nybegynder
27. juni 2007 - 11:36 #3
Jeg har været salgsleder i flere år, så har ikke arbejdet med andet end udvikling og coaching og diverse ting.

Du kan altid skrive til mig hvis du vil vide noget, da jeg er en travl person med hjemmesider osv, så er det bedste sted man kan fange mig er på msn.

tosa20@hotmail.com