Avatar billede msmows Nybegynder
30. maj 2001 - 23:09 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Tænder jeg for meget af?

Se lige følgende spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/77204
og lad mig få et par meninger om jeg er for hård, eller tænder for meget af.
Avatar billede parazite Nybegynder
30. maj 2001 - 23:14 #1
Det kunne måske have været sagt mere \"kunstfærdigt\", men jeg er enig. Er der den mindste fare, så SKAL man da advares!
Avatar billede red_eagle Nybegynder
30. maj 2001 - 23:15 #2
Mener ikke at du \"tænder for meget af\".
Dine udtalelser er efter min mening, helt berettigede!
Avatar billede egede Nybegynder
30. maj 2001 - 23:16 #3
prazite har ret, man skal ikke undervurdere faren ved det der. Han har også ret i at du skulle udfolde dig og udnytte sproget lidt bedre.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. maj 2001 - 23:16 #4
Jeg kan godt forstå du bliver sur når du har haft det så tæt på!

Dog kan jeg ikke forstå at du bliver sur over at james siger det samme som dig, det burde være hans eget problem at han vil sidde og bruge tiden på at skrive det du lige har sagt, og han svarer jo ikke..
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. maj 2001 - 23:17 #5
nogle gange skal man tænde af før folk forstår alvoren... sad but true
Avatar billede vladimirr Nybegynder
30. maj 2001 - 23:18 #6
Jeg vil mene at det er helt fair at tænde af sådan, og også mere hvis det skal være, manden kan sku da dø af det !
Der er ligesom en grund til at man skal indlægges hvis man får et voldsomt stød !

//Anders
Avatar billede parazite Nybegynder
30. maj 2001 - 23:21 #7
På en måde svarer det vel til at en bruger spørger hvorfor hans computer tit går ned og en svarer: \"Bare skriv format c:\\ i DOS\". Er brugeren ny i PC-verden mister han måske vitale data.
Man giver forkert rådgivning, som kan være af afgørende betydning for spørger. (Der er forskellige grader af \"afgørende betydning! ;) )
Avatar billede msmows Nybegynder
30. maj 2001 - 23:25 #8
Jeg ved godt min formulering kunne være bedre, derfor bringer jeg det også op. Parazite, ganske fin sammenligning du giver!!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
30. maj 2001 - 23:57 #9
man kan bare ikke dø af at formattere....
Avatar billede parazite Nybegynder
31. maj 2001 - 00:00 #10
vladimirr : Jo, hvis man har svagt hjerte... :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
31. maj 2001 - 00:12 #11
Så har jeg lidt fået bevist at jeg ikke har et svagt hjerte...
Min IBM 45 gb disk er lige landet, og den kommer IKKE op igen, men det lydder meget sjovt med de lyde den kommer med når den prøver på at køre....
:(
Avatar billede vladimirr Nybegynder
31. maj 2001 - 00:12 #12
Øv
Avatar billede parazite Nybegynder
31. maj 2001 - 00:58 #13
Hvis min disk døde, så VILLE jeg dø! :(

Bestiller forresten en IBM 75 GXP 45 GB i morgen sammen med en IDE100-controller. Bliver rart. :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
31. maj 2001 - 01:05 #14
Der var heldigvis taget backup af den i forgårs, og den var ikke master i min server, så det lever jeg nok med indtil jeg får mig en ny fra IBM, men det er da skidt at min filserver er nede så længe...
Avatar billede parazite Nybegynder
31. maj 2001 - 01:08 #15
BackUp? Har ikke taget siden jeg kopierede min 40 mb HD i min gamle Mac ud på 30 disketter. Uh, det var tiden dengang! :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
31. maj 2001 - 01:10 #16
Det var rent held at jeg tog den backup, da jeg overvejede at formatere den for at rydde lidt op på den, så nu ligger der 29 gb på en anden maskine...
Avatar billede parazite Nybegynder
31. maj 2001 - 01:17 #17
MEGET heldigt! :)