Avatar billede sirius Nybegynder
19. april 2007 - 14:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemer med brugergrænseflade

Hejsa

Jeg er er ved at udvikle brugergrænsefladen til et søgeprogram, som skal åbne hver søgning i deres eget faneblad, og det virker også fint nok, men når man kigger på de forskellige faneblade hakker det ekstremt meget, det er næsten som om at den bare er alt for lang tid om at tegne de komponenter som findes på et faneblad.

har en klasse(ResultSoegGui) som arver fra TabPage. Den modtager et søgeresultat(ResultSoeg) i dens constructor og så tegner den komponenterne på sig selv.

Hvad er det jeg har gjort forkert siden det fucker sådan op ?

Jeg har uploadet mit visual studio projekt så i kan se på det
http://siriu5.dk/ProjektIteration1.zip
Avatar billede skov_p Praktikant
19. april 2007 - 22:18 #1
Det kører fint på min
Avatar billede sirius Nybegynder
20. april 2007 - 18:42 #2
hmm syntes også det kører ok nu, efter min computer er blevet genstartet :-S