Avatar billede 4t Nybegynder
21. april 2007 - 16:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Klikbare foto der bruges til navigation

I tidernes morgen, før Frntpage forsøgte sig med at blive ”smart”, så kunne man der lægge et foto ind, klikke på det og på en firkant og lave et område, hvor man så indsatte et link. Linket kunne så åbnes i andre rammer. Enkelt og smart. Hed det noget med I mapping eller?
Når men i frontpage 2003 er der noget med et lag, og det har jeg fitlet lidt med, hvor man kan give laget egenskaber, men jeg kan ikke få det til at virke i virkeligheden, så er der nogen der kan huske hvad det hed? Så man kan lave det selv i html? Eller end er kender et smart lille program der kan lave den her krølle?
Avatar billede double-g Juniormester
21. april 2007 - 16:37 #1
Avatar billede double-g Juniormester
21. april 2007 - 16:41 #2
Men du skal dog lige være opmærksom på at den linien <map id="imagemap> er IE only

Når den skal være brugbar i alle browsere, så er den korrekte udgave <map name="imagemap">
Avatar billede 4t Nybegynder
21. april 2007 - 17:26 #3
Mange tak :)