Avatar billede jensenxp Novice
22. april 2007 - 11:08 Der er 1 løsning

forskel på output fra dvd,vcr og parabolmodtager?

Hej

Min far har et digital tv og modtager de digitale signaler over hans gl. "analog" antenne via en digitalbox og det virker udemærket, han har både VCR og DVD ind over. Når han så forbinder sit parabolsignal fra dekoderen som han gjorde før han fik digital tv kommer der støj ca. 1 gang i timen.
Antennemanden siger at man ikke må blande parabol signal ind i, men det forstår jeg ikke. Er outputtet fra en dvd, vcr osv. ikke det samme som fra en parabolmodtager?
Avatar billede jensenxp Novice
18. august 2010 - 21:03 #1
lukker