Avatar billede metalspaden Nybegynder
22. april 2007 - 17:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Access point til trådløst netværk

Hej jeg overvejer kraftigt at få opsat et trådløst netværk, da vi nu har 5 computere i huset, hvoraf 2 er bærbare.
Men da jeg allerede har en router, kan jeg ikke se nogen grund til at købe en ny, derfor er jeg på jagt efter et access point.

Kravene er, at det helst skal være i en rimelig prisklasse (her snakker vi 500-1000 kr) og at det helst skal have en nogenlunde rækkevidde.
Avatar billede metalspaden Nybegynder
22. april 2007 - 17:41 #1
Og spørgsmålet skulle så lyde på, om I har et at anbefale mig? :)
Avatar billede metalspaden Nybegynder
22. april 2007 - 20:12 #2
Er der ingen, der har en erfaring, de gerne vil dele ud af? :)
Avatar billede reving Nybegynder
22. april 2007 - 21:22 #3
Har netop investeret i et Linksys WAP54G.
Let at sætte op mht.sikkerhed ( kryptering )
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
26. april 2007 - 07:50 #4
D-Link Wireless Access Point / 108Mbit (DWL-2100AP) koster omkring 600 kr. Og her er du sikret langt ud i fremtiden!!!
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
26. april 2007 - 08:14 #5
TrendNET laver nogle fine nogle til små penge (Under 500kr)