Avatar billede 4t Nybegynder
25. april 2007 - 11:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flytter fra en site til en anden på 5 sekunder

Den her lille linie, man skrive ind på sitet der så flytter en et sted hen efter eksempelvis 5 sekunder, hvad er nu den?
Gerne en der matcher til alle browsere og gerne hvor man eksempelvis kan bede om linket åbner i a target="_blank"
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. april 2007 - 12:10 #1
Avatar billede mclemens Nybegynder
25. april 2007 - 12:15 #2
Target ikke muligt. Der kan du bruge:
<script type="text/javascript">
window.onload=function(){
setTimeout("window.open(\"http://www.eksperten.dk/spm/775114\",\"_blank\");",5000);
}
</script>

... Virker dog ikke med popupblocker.
Avatar billede 4t Nybegynder
25. april 2007 - 12:28 #3
Den første ynes jeg ikke virker, den anden "gentager jo så hele tiden" hvis man eksempelvis som jeg blot ska bruge den til at opdaterer "en gang", kan man få "script fættere" dertil?
Avatar billede mclemens Nybegynder
25. april 2007 - 12:36 #4
Min skulle helst ikke gentage sig selv medmindre det er den samme side du åbner som scriptet står på. Jeg formodede at det var et andet sted man skulle flyttes hen. Hvis det er samme fil der genåbnes 1 gang så prøv denne:

Indsæt i filen 1.html:

<script type="text/javascript">
window.onload=function(){
if("testnavn"!=window.name)setTimeout("window.open(\"1.html\",\"testnavn\");",2000);
}
</script>
Avatar billede 4t Nybegynder
25. april 2007 - 12:47 #5
Fik det til at virke, vil du have points :-) Takker.
Avatar billede mclemens Nybegynder
25. april 2007 - 12:48 #6
Kommer her :o) ... Men husk nu,
det virker kun uden popupblocker.
Avatar billede 4t Nybegynder
25. april 2007 - 12:51 #7
Jeps..
Avatar billede mclemens Nybegynder
13. juni 2007 - 14:05 #8
Tak for point :o)