Avatar billede niklasnina Nybegynder
25. april 2007 - 16:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

siger ligesom en ambulance.

En af mine venner har fået et meget mærkelig problem,når han tænder for sin computer begynder den at sige ligesom en ambulance,og der sker ikke noget andet altså ikke noget på skærmen han er så nødt til at tvangslukke computeren.Hvad kan dette være?
Avatar billede screem_brille Novice
25. april 2007 - 16:06 #1
kontrollere at blæseren kører rundt, og sidder fast, vedvarende korte og lange bib, er normalt manglende køling af cpuen.
Avatar billede _zorro_ Novice
25. april 2007 - 16:53 #2
Tjek om alle kort er proppet ordenligt ned i bundkortet, samt om ram modulerne sidder rigtigt i. Tjek også om alle udvendige stik sidder de rigtige steder, og om nogle ben på dem er bøjede.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
25. april 2007 - 17:14 #3
Tak for hjælpen det hjalp.