Avatar billede arminc Nybegynder
26. april 2007 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indesign og Acrobat Distiller

Jeg har installeret en version af InDesign CS men kan ikke vælge mellem de tre forskellige versioner af PDF. Jeg tænker på om det er fordi jeg ikke ar distiller og hvis det er sådan hvordan finder man den.

jeg tænkte også på om jeg kunne løse det ved at installere pagemaker 7 ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. april 2007 - 11:01 #1
Indesign er en del af Suiten med Photoshop, Acrobat, Golive og Illustrator.
Installer Acrobat så får du muligheden for Destiller.
Jeg tror ikke det hjælper med Pagemaker 7.0 eller ældre.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. april 2007 - 11:07 #2
Acrobat skal være den Professionelle, udgaven Acrobat Reader kan ikke bruges til formålet.
Avatar billede arminc Nybegynder
27. april 2007 - 11:45 #3
tak retaxes jeg installerede en anden og "fyldigere" reader og det løste problemet - smider du lige at svar
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2007 - 12:11 #4
det var godt, takker..