Avatar billede amerikaner Nybegynder
26. april 2007 - 14:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Compiler to Delphi 7

Vi ejer et stk. kode (lavet af en Russisk programmør).  Programmet funger fint nok men vi vil gerne ændre om på det (et par "If" mere eller mindre).

Problem er, vi kan ikke få fat i ham mere (det var et par år siden) og han har lavet det i Delphi 7 og det har vi ikke en kopi af.

Er det nogen som kende til en trial kopi af Delphi 7 eller en kompiler, eller kendskab til en dansk ekspert indenfor Delphi 7?
Avatar billede vallemanden Nybegynder
26. april 2007 - 14:36 #1
Hej

Jeg kan lave det for jer, jeg har programmeret i delphi7 i et par år

hilsen
Vallemanden

prog (AT) night.dk
Avatar billede falster Ekspert
26. april 2007 - 14:45 #2
Her er link til Delphi 7 - personal. Hvorvidt den må bruges til jeres formål er op til jer:

http://www.eksperten.dk/spm/744923
Avatar billede hrc Mester
29. april 2007 - 14:51 #3
Bruger den nogle tredjeparts komponenter begynder det at blive problematisk - men ellers er vi da nogle stykker der har en D7'er (den mest stabile og homogene version selvom D2006+ nok er sjovere).
Avatar billede hrc Mester
29. april 2007 - 14:53 #4
Med andre ord: Jeg tilbyder også min assistance.
Avatar billede borrisholt Novice
03. maj 2007 - 20:17 #5
Jeg har 5 års professionel erfaring med Delpi og kan nemt lave det for jer. Jeg har stor erfaring med at finde rundt i store systerer. Sidst har jeg skrevet det ney kasse system til SuperBest
Avatar billede borrisholt Novice
03. maj 2007 - 20:17 #6
Min profil her på eksperter taler for sig selv
Avatar billede vallemanden Nybegynder
03. maj 2007 - 23:13 #7
jeg kan kun sige god for borrisholt
Avatar billede hrc Mester
04. maj 2007 - 11:14 #8
Vi bøjer os i støvet for Borrisholt. Det bliver god optimeret kode hvis det kommer derfra (vi andre er ikke helt dårlige, men jeg tror han er bedre)
Avatar billede borrisholt Novice
10. maj 2007 - 15:07 #9
Er der nogen der har hørt fra vores mand ?
Avatar billede amerikaner Nybegynder
11. maj 2007 - 09:37 #10
Det har vallemanden.

Men, vi har også downloaded fra falsters linket (samme dag faktisk) uden at har tid at kigge på det.
Så, har jeg brug for et Svar fra falster... og jeg kan lukke.

hrc: ingen tredjeparts komponenter.

borrisholt: du er måske "overkill". Det er de eneste D7 program vi har og den er ikke meget mere end 300 linje kode.
Avatar billede falster Ekspert
11. maj 2007 - 09:46 #11
Ingen points til mig :-)

Det er ikke engang mig selv, som i sin tid har fundet linket.

Held og lykke.
Avatar billede amerikaner Nybegynder
11. maj 2007 - 09:52 #12
OK så er det lukket... tak for jeres tid alle sammen