Avatar billede carloz Nybegynder
28. april 2007 - 18:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows bliver ved med at identificere bluetooth device

Kære eksperter,

Jeg har en Nokia 6233 og efter at have installeret det nyeste Nokia PC Suite v6.83, er helvedet brudt løs. Når jeg slutter min telefon til via bluetooth begynder Windows (XP) at identificere enheden - igen og igen og igen og igen. Den stopper slet ikke. Jeg er lidt i tvivl, om den rent faktisk installerer enheden igen.

Help! Hehe...

Mvh. Kristian
Avatar billede nva Praktikant
28. april 2007 - 19:06 #1
Har du prøvet at afinstallere og geninstallere bluetooth-softwaren igen.
Avatar billede carloz Nybegynder
28. april 2007 - 19:55 #2
Hej,

Jeg løste det to sekunder efter jeg skrev. Jeg slettede blot enheden i enhedshåndteringen. Sært. Jeg underskylder ulejligheden. Vil du have point?

Mvh. Kristian
Avatar billede nva Praktikant
28. april 2007 - 20:01 #3
Nej tak - godt du fik det løst. Læg selv et svar og accepter det så spg. lukkes.
Avatar billede carloz Nybegynder
28. april 2007 - 20:33 #4
Jo tak ;)