Avatar billede lauth Nybegynder
28. april 2007 - 19:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Deployment services

Hej
Jeg har installeret min Windows 2003 Server og sat WDS op på den.
Den skulle eftersignen køre som den skal.
men da jeg ikke har en client der understøtter PXEboot kan jeg ikke teste den, så er mit spørgsmål så:
Findes der en boot CD til WDS sådan at jeg ikke behøver PXEboot.

På forhånd Tak
Lauth
Avatar billede venturer Nybegynder
28. april 2007 - 20:00 #1
Med WDS konsollen er det muligt at lave et WDS discovery image som en ISO fil. Denne kan så brændes til en CD klienterne kan bootes fra så de kan finde WDS serveren.

Jeg er dog nødt til at have konsollen foran mig for at kunne pege på det helt rigtige punkt.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2007 - 20:39 #2
prøv evt at kikke her.

http://www.freedownloadscenter.com/Best/pxe-client-disk.html

jeg ville gerne have fundet den rigtige til dig, men jeg er PT optaget af andre ting.
Se om der er noget du kan bruge.
Avatar billede lauth Nybegynder
28. april 2007 - 22:44 #3
Venturer kan du ikke oprette et svar så jeg kan give dig nogle point!
havde da ikke lige set at den option var der :D
Avatar billede venturer Nybegynder
28. april 2007 - 23:03 #4
Kommer her :)