Avatar billede ivanizmir Nybegynder
29. april 2007 - 16:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilføj profil til Access Point

Hej eksperter.
Min bror har fået et trådløst accesspoint (Linksys) med hjem fra sit arbejde. Da det er en stor virksomhed han arbejder for, er forbindelsen krypteret på alle leder og kanter.
IT-supporterne har allerede tiføjet MAC-adresse til Access Point'et.
Derudover har han fået et usb-stick med hjem med forskeliige profiler, bl.a. indeholdende filtyperne .prf og .profile.
Hvorledes installeres disse profiler så han kan få adgang til det trådløse univers hjemmefra.
Der er IKKE adgang til Access Point!
Avatar billede ivanizmir Nybegynder
29. april 2007 - 16:23 #1
Og det er XP vi kører med :)
Avatar billede ivanizmir Nybegynder
09. juni 2007 - 22:49 #2
lukker.