Avatar billede jnissen Nybegynder
29. april 2007 - 18:34 Der er 2 kommentarer

Hjælp via fjernsupport

Hej.
Jeg søger en venlig person som vil hjælpe med opsætningen af Microsoft Exchange via fjernsupport.
Jeg vil gerne have Exchange til at fungere som mailserver, så jeg kan bruge pop3 og OWA.
Der er ca 8-10 domæner, men hvis jeg bare ser hvordan det første bliver oprettet, kan jeg sikkert oprette de andre selv?
Jeg har forsøgt via diverse artikler fundet på nettet, men kan simpelthen ikke få det til at virke.
Det er en Windows Small Business server 2003.
Jeg vil naturligvis gerne betale for det.

Mvh. Jacob
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2007 - 20:26 #1
Jeg skal gerne hjælpe dig, (lidt om mig selv) er igang med certificering 70-284 Exchange 2003. (test på torsdag)
Er i forvejen MCP i XP, Server2003, og Netværks infrastruktur, så jeg er ikke HELT en amatør !  LOL
Jeg har også selv rodet med Exchange, men har nu så meget styr på det at jeg vil certificeres som "Microsoft Certified Professionel).

du kan kontakte mig på "hfsvendsen AT mail.dk"
(AT skal self erstattes med det rigtige symbol;)
Avatar billede screem_brille Novice
29. april 2007 - 20:46 #2
1. det kan du sagtens selv klare.
2. lige netop en small business server, gør at den næsten klarer alt selv mht installation.
3. opsætnings ændringerne, i Exchange, tager ca 15-30 min at configurere via fjernesupport vil jeg tro.