Avatar billede milnid Nybegynder
10. maj 2007 - 22:51 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

TV out problemer

Hey Eksperter

jeg kan ikke få mit tv-out til at virke, jeg har prøvet at sætte den til klon af skærm, også får jeg den i sort/hvid ovre på mit tv, også selvom jeg klikker på a/v knappen flere gange, har også prøvet at skifte til forskellige scart stik, uden held, dog, når jeg genstarter kan jeg se windows logoet i farver, men så snart jeg så skal logge på bliver det sort hvidt.

Jeg har et Nvidia Geforce 6610XL med den nyeste driver installeret.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. maj 2007 - 23:17 #1
Du skal muligvis have fat i en colorfix.
http://www.skarven.dk/tvout/
Avatar billede screem_brille Novice
10. maj 2007 - 23:58 #2
kontroller du kører med den rigtige type format (i DK benyttes PAL), og du sender et S-video ud, hvis dit tv understøtter s-video, og composite hvis det er det signal dit tv understøtter.
Avatar billede milnid Nybegynder
11. maj 2007 - 20:33 #3
både computeren og fjernsynet understøtter S-VHS signalet, men min computer spørger om jeg skal bruge PAL-B eller PAL-G er der nogen forskel?

forresten kan jeg ikke finde noget link til et "colorfix" på siden du linkede til john
Avatar billede screem_brille Novice
11. maj 2007 - 20:36 #4
om du bruger PAL b eller G spiller ingen rolle.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. maj 2007 - 20:39 #5
Næ det var i første omgang så du bare kunne kigge lidt på det :)
Du skal sætte den til PAL B

Link til colorfix.http://www.zepto.dk/Shop/Accessory.aspx?categoryid=56
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. maj 2007 - 20:41 #6
Avatar billede milnid Nybegynder
11. maj 2007 - 21:59 #7
@John_westcoast tak det hjælpen... nu fik jeg farver på, men det er et widescreen tv jeg har, og den kører i et almindeligt 4:3 format, hvordan ændrer jeg dette? hvis det da er muligt...
Avatar billede milnid Nybegynder
11. maj 2007 - 22:05 #8
nvm... fandt ud af at bruge fjernbetjeningen til TV'et det, lægger du lige svar så du kan få points.
Avatar billede screem_brille Novice
11. maj 2007 - 22:08 #9
hvad var svaret så ?
Avatar billede screem_brille Novice
11. maj 2007 - 22:23 #10
men her er et svar.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. maj 2007 - 22:24 #11
Du kan indstille formatet via fjernbetjeningen til automatisk, kan på min :)