Avatar billede c-p-h Nybegynder
15. maj 2007 - 15:44 Der er 3 kommentarer

Alternativ til Itunes

Hej alle

Jeg har en Creative Zen afspiller og kunne godt bruge et program ala Itunes.

Har prøvet Napster To Go men det ser ud som om det kunne virker i USA, Canada og England.

Nogen som kender et alternativ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. maj 2007 - 15:49 #1
Jeg har tidligere brugt MusicMatch fra www.musicmatch.com

Men efter Yahoo har købt skidtet, er det blevet lidt for omfattende for min smag.

Det kan da være at du stadig kan bruge det...
Avatar billede c-p-h Nybegynder
15. maj 2007 - 22:21 #2
Hvad med eventuelle sider hvor man kan købe musik online?

Ønsker finde en side hvor man kan betale et bestemt beløb om måneden og have fri download. Synes 7-8 kr. per sang er alt alt for dyrt.

Så vil jeg hellere købe en CD.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. maj 2007 - 10:20 #3
Jeg tror ikke du finder sådanne services i DK. Yahoo Jukebox fungerer netop på den måde, men kun hvis du bor i USA. Og sådan er det med de øvrige (lovlige) tjenester jeg er bekendt med.