Avatar billede supersquirrel Nybegynder
16. maj 2007 - 21:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

phpMyAdmin problem

Ved godt det ikke er den rigtige kategori..

Men altså, jeg har idag hentet EasyPHP, og det virker fint indtilvidere. Det eneste jeg har fået problemer med er phpMyAdmin som siger "Cannot load mysql extension. Please check your PHP configuration. - Documentation
"

Hvordan får jeg den fejl rettet - Hvis det kan lade sig gøre? :)
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
16. maj 2007 - 22:36 #1
Ingen? :)
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
17. maj 2007 - 10:37 #2
Stadig ingen? :P
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
17. maj 2007 - 17:12 #3
Jeg vil gætte på at phpmyadmin først tjekker om mysql-extension'en til PHP er loaded som default. Hvis den ikke er det forsøger den at loade den manuelt. Hvis ikke den kan dette siger den noget i stil med den fejlbesked du kommer med ovenfor.

Derfor - din servers php har ikke mysql-extension'en installeret, og mysql_-funktionerne kan derfor ikke bruges.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
03. august 2007 - 01:54 #4
Lukket