17. maj 2007 - 11:16Der er
4 kommentarer og 1 løsning
Pava eller Dinitrol rustbeskyttelse til bilen?
Det er måske nok et "religionsspørgsmål", men alligevel.. Er der nogen der ved hvad der er bedst at vælge til en fuld rustbeskyttelsesbehandling - et Pava-center eller et Dinitrol-center? Er der nogen markant forskel på deres produkter?
Jeg kan huske en artikkel der stod i motor for nogle år siden -dér gjorde de maget ud af at man -ikke- må 'blande' Pava / Dinitrol / tectyl! -Eg, hvis bilen allerede har fået behandling med een af ovennævnte så kan det gå galt hvis man senere giver den en anden type. Ved ikke om du kan bruge dét til noget, men ville bare lige sige det ;) mvh.
Det er et svært spørgsmål at besvare. Jeg arbejder med biler, og får ofte spørgsmålet. Det er ofte en smags-sag, om folk vælger det ene eller det andet. Først og fremmest er det vigtigt, at når du har valgt en type behandling, så holder du dig til den, for du må ikke blande de to behandlingsformer. Min erfaring er, at Pava virkelig lugter, og det gør den i rimelig lang tid efter behandlingen. Dinitrol lugter også, men ikke lige så slemt, og ikke så lang tid efter. Men det er min personlige mening. Jeg har ikke selv udført rustbehandlinger, men jeg har ladet mig fortælle at Dinitrol er grunddige med at rense bilen inden behandlingen.
Jeg ville selv vælge Dinitrol, og det skyldes dels det jeg har hørt om rengøringen inden behandlingen, OG at det ikke lugter så slemt og længe som Pava.
Tak for besvarelserne :) Det lader til at Dinitrol er det mest anbefalede produkt generelt. Martin får points for linket.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.