Avatar billede doodoo Novice
18. maj 2007 - 20:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

imac starter ikke

Hey

Når jeg tænder min iMac siger den, som den plejer, start lyden - derefter står den bare i sort skærm og så begynder blæseren ellers på fuld styrke...

Andet sker der ikke (har haft den tændt i 10min)

Nogle der har oplevet lign. problem eller ved hvad der skal gøres?

P.s. det er en iMac G5 (ikke intel)

På forhånd tak
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. maj 2007 - 22:44 #1
Har du prøvet at holde shift-tasten nede, under opstarten? På den måde starter den i noget ala fejlsikrert tilstand. Det kan muligvis få dig ind i selve OS'et, hvor du så muligvis kan reparere din installation.
Avatar billede doodoo Novice
02. februar 2009 - 08:22 #2
Dengang sendte jeg den til Apple. Blev fixet og det kører igen...