Avatar billede lefle Nybegynder
25. maj 2007 - 11:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

optage film af windows?

hej,

Jah spg. lyder maaske lidt kryptisk, men det jeg vil spoerge om er om der findes et program, hvor man kan optage de ting man foretager sig i windows. Lidt ligesom med Fraps, hvor man kan optage film i spil og lign. (jeg kan dog ikk faa den til at optage noget naar jeg er i windows, men det er maaske bare mig)

Men hvis der er nogle der kender til et program, hvor man evt. kan optage noget man laver i et billedbehandlingsprogram, hvilket skulle det saa vaere (det maa ogsaa gerne vaere nemt at bruge)

Venlig hilsen Michael
Avatar billede nva Praktikant
25. maj 2007 - 11:40 #1
En masse forslag her http://www.eksperten.dk/spm/779817
Avatar billede lefle Nybegynder
25. maj 2007 - 11:41 #2
Mange tak for linket. Det kigger jeg lige paa, det ligner de har noget af det jeg leder efter.

- Michael