Avatar billede tuba Nybegynder
03. juni 2007 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dobbeltklik resulterer i søge vindue

Hey,

Jeg har en noget uhensigtsmæssige "feature" på min maskine med mindre man har brug for at søge rigtigt meget.

dobbeltklik på en mappe inde i feks C:\ resulterer i at søgevinduet kommer frem, istdet for at mappen åbner, hvordan får jeg det fjernet ?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2007 - 14:04 #1
Avatar billede hcma Novice
03. juni 2007 - 14:06 #2
Avatar billede hcma Novice
03. juni 2007 - 14:06 #3
så for fa...., jeg fik ikke opdateret  :o(  (men vi er da enige ;o)  )
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2007 - 14:08 #4
hcma >> He he, Jeg troede du var færdig med at slå græs...  :-)
Avatar billede hcma Novice
03. juni 2007 - 14:19 #5
det er jeg også :o))  (og det selv om græsset gror som bar pokker - nu har jeg slået den 2 gange i år - nyanlagt - og jeg var så dum at give den gødning, med det resultat at den eksploderer nu)
men vaskemaskinen røg sig lige en tur, så har lige været ude for at købe en ny  (Skousen er lige flyttet til nye lokaler og de har åbent idag, med næsten alt til halv pris. Det kan man da kalde timing :o))))
Avatar billede tuba Nybegynder
03. juni 2007 - 20:29 #6
takker...