Avatar billede superskytten Nybegynder
03. juni 2007 - 19:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

java i forbindelse med billeder med musik

jeg har lavet billeder til min hjemmeside med musik.og da jeg var færdig med det stod der jeg skulle indsætte dette javascript for at man kan se det på hjemmesiden, men jeg er temmelig ny med dette. er der nogle der kan hjælpe mig følgende tekst kunne se sådan ud i java <script language="javascript" src="http://www.photodex.com/presenter.js"></script>

<script>

                      PhotodexObject("ProShow","objectname","michaels_bryllup.px",640,480);

                      PresenterControls("objectname",640);

</script
er det en sti man skal skrive eller hva gør man
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. juni 2007 - 19:28 #1
Java og JavaScript er overhovedet ikke det samme.

Det du har der, er JavaScript, og ikke Java.. men er havnet i Java-kategorien alligevel..

Læs følgende instruktioner grundigt igennem INDEN du følger dem..

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

java script: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
Avatar billede superskytten Nybegynder
03. juni 2007 - 19:47 #2
ok