Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
03. juni 2007 - 22:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HP Pavillion

Hey
Jeg har en HP Pavillion, og har formateret den man kan se nogen af mine enheder ikke har drivere i nu og kan ikk finde ud af hvad for nogen enheder det er, har brugt everst til finde nogen andre enheder ... men de sidste er et muiltimedie kort, kan ikk finde ud af fabrikat osv desuden mangler jeg USB OPENHCD Jeg ikk kan finde drivere til. og den sidste er SM busslot som jeg simpelthen ikk ved hva er ?

Nogen der kan hjælpe
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
03. juni 2007 - 22:07 #1
tror mulitimedie kortet er TV tuner kort
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2007 - 00:01 #2
Hvorfor ikke downloade drivere via hp´s side?
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
04. juni 2007 - 10:22 #3
De har ikk den model jeg har... der er ikk engang nogen af modellerne der har smame grafik kort som mig...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2007 - 12:34 #4
Er det en gammel model da???

Hvis ikke, så er driverne på siden.

Hvilken moddel har du?
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
04. juni 2007 - 21:04 #5
Jeg ved det ikk. men kan ikk finde en model der matcher...
Kan man ikk få et program der kan hjælpe en med af skaffe dem
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2007 - 21:29 #6
Modelnummer står i bunden.
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
13. december 2011 - 12:39 #7
LUK