10. juni 2007 - 20:48 Der er 1 kommentar

Søger god DVDafspiller

Hej,

I sammenhæng med spm 782524, søger jeg også en fornuftig dvdafspiller, gerne til maks. 5-600 kr.

Jeg vil blive meget glad, hvis der var en der kunne fortælle mig lidt om, hvad man skal kigge efter på sådan en, for jeg har ingen forstand på det område.

Mange tak,
Morten
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
13. juni 2007 - 15:54 #1
Jeg ville gå efter et af de mere kendte mærker. Når du så har fundet nogle stykker ville jeg kigge på hvilke formater de hver især kan afspille og hvilke tilslutnings muligheder de har.