Avatar billede c-p-h Nybegynder
17. juni 2007 - 19:00 Der er 1 kommentar

Organisering af musik på Creative Zen Vision:M

Hej alle

Jeg er ejer af Creative Zen Vision:M.

Har et spørgsmål ang. organisering af musik på afspillerne. Jeg har nogle compilation plader og andre opsamlingspladser som fx. Hotel Coster og Cafe Del Mar.

Her er en række forskellige kunstners musik samlet på en samlet CD. CD'en fremgår selvfølgelig som den skal vis han vælger at se musikken efter Album.

Vælger man at se ens musik efter kunstner bliver de alle sorteret under den pågældende kunsternes navn. Dvs. jeg får en række nye kunstnere hvor der kun ligger et nummer. Ret irreterende.

Er det noget man kan gøre?

Ville være godt hvis man kunne lave sine egne mapper. Ville også være brugbart hvis man har nogle blandede sange liggende.
Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
10. august 2007 - 19:25 #1
Bruger du evt itunes, der sortere den i hvertfald på computeren, prøv evt dette pgr.

JH