Avatar billede tander Nybegynder
21. juni 2007 - 14:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Popup fra popup

I asp.net 2 åbner jeg en popup med window.open:

var theWin = window.open(sUrl, 'theWin', 'width=' + sWidth + ', height=' + sHeight + ', status=no, modal=yes');

theWin.moveTo(300,300);
theWin.focus();

I denne popup åbner jeg en ny popup med samme kode, som ovenfor. Men det giver bare det problem at der ikke bliver åbnet en popup mere, men at siden i popupen skifter til den side jeg vil vise i en ny popup.

På forhånd tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. juni 2007 - 14:50 #1
Hedder den det samme (theWin)? Pröv at omdöb den til f ex theWin2. Bare en tanke.
Avatar billede tander Nybegynder
21. juni 2007 - 14:56 #2
arh.. selvfølgelig. Det er den samme funktion jeg kalder og den indsætter bare navnet 'theWin'.

Smid et svar.
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. juni 2007 - 14:57 #3
Ellers tak, samler ikke på point.
Avatar billede tander Nybegynder
21. juni 2007 - 15:02 #4
ok, men mange tak, du fik lige lidt karma :-)