Avatar billede gnutella Nybegynder
26. juni 2007 - 12:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Net use kan se explorer kan ikke

Hej alle

Jeg har et mærkeligt problem.

Jeg har et login script der mapper nogle drev via net use kommandoen.

Først sletter jeg drevene og derefter mapper jeg dem igen.

Net use F: /delete /y

Net use F: \\server\mappe

Det mærkelige er at, Explorer kan godt se drevene(under denne computer). Men net use kan ikke se dem! Jeg har forsøgt at slette drevene via explorer. Det virker, men jeg er nødt ti lat genstarte før den opfatter det! Net use F: /delete /y virker ikke!

Nogen der ved hvorfor ?
26. juni 2007 - 12:54 #1
MÅSKE skal du have

/PERSISTENT

med i argument listen ?

C:\>net use /?
Syntaksen for denne kommando er:

NET USE
[enhedsnavn | *] [\\computernavn\sharenavn[\enhed] [adgangskode | *]]
        [/USER:[domænenavn\]brugernavn]
        [/USER:[punktumopdelt domænenavn\]brugernavn]
        [/USER:[bruger@punktumopdelt domænenavn\]brugernavn]
        [/SMARTCARD]
        [/SAVECRED]
        [[/DELETE] | [/PERSISTENT]:{YES | NO}]]

NET USE [enhedsnavn | *] [adgangskode | *]] [/HOME]

NET USE [/PERSISTENT]:{YES | NO}]
Avatar billede gnutella Nybegynder
11. april 2008 - 10:50 #2
Løsningen var ominstallering af computeren. Karie_Larry: Det virkede heller ikke :( Den var bare F***** den computer :)